کد قفل کردن راست کليک

آهنگ اصلی و کامل لیدی باگ + لینک دانلود :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

آهنگ اصلی و کامل لیدی باگ + لینک دانلود

  • ۸۸۷۰۴
آهنگ اصلی و کامل لیدی باگ + لینک دانلود
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

 آپدیت:آهنگ های جدید قرار گرفت

آپدیت شده در : 99/11/20

باسلام در این مقاله چندین آهنگ با سبک های مختلف همراه با زیرنویس فارسی براتون قرار گرفت به همراه پخش آنلاین و همینطور متن انگلیسی و فارسی.

شما میتونید موزیک ویدئو های زیبای میراکلس لیدی باگ رو با زیرنویس فارسی و مستقیم دانلودکنید.

 


لینک دانلود:

دانلود موزیک ویدئوی انیمیشن لیدی باگ (زیرنویس انگلیسی)

دانلود موزیک ویدئو به صورت صوتی

دانلود موزیک ویدئو لیدی باگ با زیرنویس فارسی پارت 1 (جدید)

دانلود موزیک ویدئو لیدی باگ با زیرنویس فارسی پارت 2 (جدید)

دانلود موزیک ویدئو هاک ماث ( جدید و پیشنهادی)


 

متن آهنگ:

in the day time Im marinette 

در طول روز من مرینت هستم 

Just a normal girl with a normal life!

فقط یک دختری معمولی با یک زندگی معمولی 

But there's something about me that no one knows yet cause I have a secret 

اما یک چیزی در مورد من هست که هیچ کس آن را نمی داند چون من یک راز دارم.

I Live life. Thats full of fun It keeps me sharp and on the run 

من یک زندگی پر از سرگرمی دارم که مرا زیرک و سریع و سر پا نگه میدارد.

When evil comes, I find a way ti use my force and save the day

وقتی مشکل بدی ( زیان،ضرر،شرارت )پیش می آید راهی پیدا می کنم با استفاده از نیروی خودم برای نجات روز.

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه 

Life got me spinning round

زندگی باعث شده من دور خودم بچرخم

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه

My feet are off the ground 

پاهام از زمین جدا شدند 

and when the sun goes down you better hang around.

و وقتی خورشید غروب میکنه تو بهتر وقت میگذرانی

(دوستان این متن ایتس لیدی باگ اصطلاح هستش بنابرین شاید یه کم بنظرتون متن با ترجمش همخونی نکنه)

it's Ladybug

لیدی باگ 

jumping above 

در حال اوج گرفتنه ( میپره بالا ) 

The power is on. When things go wrong 

قدرتش فعاله وقتی که همه چیز اشتباه اشتباه پیش می رود

It's Ladybug 

لیدی باگ

The lucky charm 

گردونه ( طلسم ) خوش شانسی 

The magic is on. Always so strong 

جادوی فعالش همیشه خیلی قدرتمنده ( قدرت جادویی قدرتمندش همیشه فعاله )

They look at me and think Im cool 

آنها به من نگاه میکنند و فکر میکنند من جذابم 

I'm cat noir . at night Im rule 

من گربه سیاهم ود در شب حکومت میکنم

My ring is charged with energy 

انگشترم شارژ میشه با انرژی 

My claws are out . Just watch and see 

پنجه هام بیرون فقط ببین و تماشا کن 

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه

Oh . No youll never know 

اوه نه قرار نیست که بفهمین که چه خواهد شد 

Oh Oh Oh

اوه اوه اوه

My force will only grow 

تنها زور من بیشتر میشه ( تنها زور من رشد خواهد کرد ) 

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه 

and when the moon is out you better hang around 

و وقتی که ماه بیرونه تو بهتره وقت میگذرانی

it's Ladybug 

لیدی باگ 

 jumping above 

در حال اوج گرفتنه ( میپره بالا )

The power is on . When things go wrong 

قدرتش فعاله وقتی که همه چیز اشتباه پیش می رود 

It's Ladybug 

لیدی باگ 

The lucky charm 

گردونه ( طلسم ) خوش شانسی 

The magic is on . Always so strong 

جادوی فعالش همیشه خیلی قدرتمنده ( قدرت جادویی قدرتمندش همیشه فعاله )

Another day .I'm back school

یک روز دیگر من در مدرسه هستم

I think about him. his so cool 

من تو فکرشم چون اون جذابه

He looks at me.

اون نگام میکنه

I look a way 

من نمی بینم 

But does he see me anyway 

اما اون به هر حال به من نگاه میکنه

Oh Oh Oh

اوه اوه اوه

 My feet are off the ground 

پاهام از زمین جدا شدند 

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه

And when the sun goes down thats when I become 

و وقتی که خورشید غروب میکنه اونوقت من میام ( وارد عمل میشم )

Miraculous  

میراکلس ( معجزه آسا )

Simply the best 👌

 به سادگی بهترینه ( بهترینه)

Up to the test .when things go wrong 

امتحان شروع میشه وقتی که مشکلی پیش میاد

Miraculous 

میراکلس ( معجزه آسا ) 

The luckiest 

 خوش شانس ترینه

The power of love always so strong 

قدرت عشق همیشه خیلی قدرتمنده

I'm a cat 

من گربه هستم ( منظورش همون گربه سیاهه )

Just chilling out 

فقط آرامش میارم 

But in the night shes all I think about 

ولی در شب تمام فکرم در گیر اونه

I feel so strong when shes around 

تا وقتی که اون هست بودنش به من قدرت و امید می بخشه

She picks me up when Im down 

و وقتی که من می افتدم اون دست منو میگیره

Oh Oh Oh 

 اوه اوه اوه

Oh , no youll never know 

اوه نه قرار نیست که بفهمین که چه خواهد شد

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه

My love can only grow 

قلب من داره عاشق میشه

Oh Oh Oh 

اوه اوه اوه

And when I see her smile .thats when she become 

و وقتی که لبخند بر روی لبش میبینم اون میاد ( یا وقتشه تبدیل بشه به..)

Miraculous 

میراکلس ( معجزه آسا )

Simply the best 

به سادگی بهترینه ( بهترینه)

 Up to the test. When things go wrong 

امتحان شروع میشه وقتی که همه چیز اشتباه پیش می رود

Miraculous

میراکلس ( معجزه آسا )

The luckiest 

خوش شانس ترینه 

The power of love always so strong 

قدرت عشق همیشه خیلی قویه

It's Ladybug 

لیدی باگ 

Jumping above 

در حال اوج گرفتنه ( میپره بالا ) 

The power is on. When things go wrong 

قدرتش فعاله وقتی که همه چیز اشتباه پیش می رود 

It's Ladybug 

لیدی باگ

The lucky charm 

گردونه ( طلسم ) خوش شانسی

The magic is on. Always so str

ong 

جادوی فعالش همیشه خیلی قدرتمنده ( قدرت جادویی قدرتمندش همیشه فعاله 

It's Ladybug 

لیدی باگ 

Jumping above 

در حال اوج گرفتنه ( میپره بالا )

The power is on . When things go wrong 

قدرتش فعاله وقتی که همه چیز اشتباه پیش می رود 

It's Ladybug 

لیدی باگ 

The lucky charm 

گردونه ( طلسم ) خوش شانسی 

The magic is on. Always so strong 

جادوی فعالش همیشه خیلی قدرتمنده ( قدرت جادویی قدرتمندش همیشه فعاله )

           دوستان امیدو وارم که غلطی نداشته باشم


 🌷 و امیدوارم که از این آهنگ و مقاله لذت برده باشید🌷

                نظر خود را با ما در میان بگذارید

با تشکر از آقای شوقی که اجازه ویرایش این مقاله رو به ما دادن

(برای دانلود روی متن کلیک کنید)

کانال رسمی ما در تلگرام:

https://t.me/Miraculous_ladybug_ir

لطفاً حمایت کنید 🌹♥️

(به سایت آقای شوقی یعنی هانتر سیستم حتما حتما سر بزنید)

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • میراکلس لیدیباگ و کتنوار

    خیلی ببخشید چرا پولیه !!!!!!

    پاسخ:
    چی پولیه؟
  • آخه چجوری دانلود کنیم یه لینک هم نداره

    پاسخ:
    برو چشم پزشکی
  • عالیه...من یه چند روزی هست که یه چیزی ذهنم رو درگیر کرده و به جای اینکه سرم تو سانسور کردن آهنگام باشه دارم بهش فکر میکنم...وقتی اینا هویت هم رو بفهمن و دیگه شدو ماثی هم وجود نداشته باشه...چی میشه ؟ میدونم که احتمالا جوابتان اینه که فیلم تموم میشه...ولی من به نظرم فیلم پتانسیلی داره که آدرین با کار های پدرش بمیره ( مثل رستم و سهراب خودمون 😅 ) و بعد مرینت با معجزه گرای خودش و آدرین آرزو کنه خانواده آگراس دوباره به حالت اولیه برگرده...حالا باید یه ۲ سالی صبر کنیم...راستی جرمی زاگ گفتش تو فصل ۵ دختر کفشدوزکی شرور میشه و به طور غیر عمد همه ی پاریس رو میسوزونه ( کت بلانک یه زد و آنتی باگ قراره بسوزونه
  • سلام...وبلاگ شما مثل یک وبسایت می مونه انقدر که خوبه...من خودم یه وبلاگ دارم و میدونم چقدر کار سختیه...یه پیشنهاد هم دارم...فایل هارو در صندوق بیان آپلود کنید تا با کلیک بر روی آن ها سریعا دانلود بشن...
    بعد از آپلود هم باید این کار هارو کرد :
    ارسال مطلب جدید
    پایین سمت راست درج تصویر و انتخاب فایل و قرار دادن آن در وبلاگ...
    اینجوری خیلی راحت تره
    خدایی الان که دارم میبینم شما خیلی فعال هستین...
    پاسخ:
    سلام الان هاست داریم
  • سایتتون عالیه فقط میشه بگید چرا انقدر دوبلاژ سورن دیر دوبله می کنه ۱۱ قسمت بعدی فصل ۳ میراکلس رو؟

  • دختر میراکلسی

    من واقعا سایتتون رو دوست دارم چون معرکه است 

    فقط مشکلم اینه که فصل ۴ رو دوبله نکردید و فصل ۳ هم کامل دوبله نشده 

    البته نمیدونم درست میگم یا نه ولی من فصل ۴ رو تا قسمت ۳ که اومده دوبله ندیدم 

    و فصل ۳ را هم کامل دوبله ندیدم 

  • یک سوال

    چرا اینقدرررررررر سایت تان خوب است؟

    پاسخ:
    سلام مرسییییییییی لطف دارید
  • چرا تو اهنگ حافکماث اون تیکه ی اکوما تایز رو سانسور کردین ؟ :/ 

  • ادمین جان خودتون رو درگیر  این ادمایی که میگن شما کپی کارید و سانسور می کنید و این حرفا نکنید همه ی ادمین ها و مدیر ها روزی با یا عالمه از این آدم های بی ادب و بدون شعور سروکار دارن شما به حرف من گوش کن من خودم ادمین بودم جوابشان رو نده 

    نظراتشان رو پاک کن 

    این کار باعث میشه فکر کنن شما به نظرات توهین آمیز اونا  اهمیت نمیدی در این صورت دیگه از این نظرات نمی دن چون می دونن به جایی نمی رسه 

    از خداتونهم باشه دیگه میراکلسی از این ناشکر تر ندیده بودم   

     

    پاسخ:
    ممنون از شما
  • سلام

    فصل 4 کلا چند قسمت داره؟

  • ادمین عزیز و محترم 

    میشه به بنده یک راهنمایی کنید که چطوری آهنگ میراکلس را دانلودکنم؟

    میگه باید پول بدید و اشتراک بگیرید؟

    اگه جواب منا بدید ممپون میشم

    پاسخ:
    وقتی روی لینک کلیک کردید باید بزنید دانلود کند
    اشتراک لازم نیست
  • ادمین محترم

    این چطوری دانلود میشه؟

    اشتراک میخواد

    لطفا جواب منا بدید کامل

    پاسخ:
    نه دوست عزیز نمیخواد باید روی دانلود کند بزنید
  • نیایش بیا کانالم تو اپارات و وبلاگم به سام قلعه هیجان

    هههههههههههه اول یاد بگیر معنی بزاری بعد بزار   منعنیاشون رو با کلامتا درس بزار 

  • سلام عالی بود ❤️❤️❤️❤️

  • سلام و خسته نباشید ...

    خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم سایت شما عالی هست 

    قسمت هارو ب ترتیب کامل گذاشتین و این خیلی ب دردمون میخوره خلاصه خیلی ممنونم خسته نباشید خداقوت :)

    پاسخ:
    مرسی قربان شما
  • بزارین لینک دانلودو دیگه اَه😑😒

    پاسخ:
    واقعا لینک دانلود رو نمیبینید؟
  • مرسی که ی تیکشو سانسور کردین😂😂

  • واقعا عالیه 👌👌👌

    ممنون 🥰

    پاسخ:
    قربان شما
  • ببخشید من نمی تونم فایل صوتی ایش رو دانلود کنم

  • سلام راست که میگن 27 مارچ فصل 4 میاد ؟

     

     

     

    ( ممنون از شما )

    پاسخ:
    آره
  • سلام لطفا فایل صوتی رو بگذاریدددد

    پاسخ:
    گذاشتیییییییم دیگه
  • عالیییی

  • من واقعا واقعاً واقعا عاشق میراکلس هستم و همیشه دنبال ی سایت خوب میگردم که فیلم های میراکلس رو دوبله و بدون هیچ سانسوری بزارم الان خودمم نمی‌دونم این قسمت های که گذاشتی با سانسوره یا نه دیدم که زدیم دوبله و بی سانسور ولی همه جا اینجوریه ولی باز سانسور کردن انشالله اینجا اینجوری نباشه ولی من احتمال بالا میدم که اینجا نباشه چون سایتتون تا الان بی نظیر بوده و هست ممنون 

    پاسخ:
    خیالتون راحت رو بنر کلیک کنید بدون سانسوره ، اگه سانسور بود بیا هرچی فحش خواستی به من بده. قربان شما
  • عزیزم وب سایتت عالیه و از هیچ جایی کپی نکردی من تمام گوگل و کروم رو گشتم و جایی مثل اینجا ندیدم مطالبتون عالیه عالییییییییییی

    ادمای حسود!!!!!!این وب سایت عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه به چه زبونی بگم که عالیه ایراد نگیرید؟

    پاسخ:
    خیلیییییییی ممنون از شما
  • ادمین ها اگه کپی کردن

    خوب کردن

    الان همه دیدن و ازش استفاده کردن

    من چه جوری وبلاگ جنابالیو پیدا کنم ، بعد فیلمو دانلود کنم.

    تازه این وبلاگا خیلی خوبن

    مرسی

    اگر قسمت جدیدی از فصل 4 لیدی باگ اومد ممنون میشم بزارینش داخل سایت

    پاسخ:
    بله حتما اینجا میذاریم
  • Güzell🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    عاااللیییییی

    خیلی خوب بود

    Ggoodd👊🏻👊🏻🤛🏻🤜🏻⚘⚘

    پاسخ:
    خواهش میکنیم
  • اولش که من مرد هستم بعدشم اصلا به شما چه آقا شما کپی کردین قبول کنین دیگه آهنگ کپی کار ها منم به همین دلیل  لجم گرفت گذاشتم آپارتم تا چشتون درآد چون مال منو پاک نکردن 

    این سازنده کلیپ رو اخراج کنید بی ادب کپی کار

    پاسخ:
    به خدا قسم نمیفهمم چیمیگی 😐، بگو ببینم کدوم رو میگی آخه این یکی از قدیمی ترین و پربازدید ترین مطالب سایت هست ، ولی نمفهمم کدوم رو میگی، حالا یه طوری هم حرف میزنی انگار آهنگ رو تو خوندی
  • ناشناس اصیل

    ادمین واقعا از این برادر/خواهر ی که گذاشتی خیلی خوشم اومد😂😂

     

    (در صورتی که متوجه منظورم نشدید کامنت پایین را بخوانید)

    پاسخ:
    قربان شما
  • سلام واقعا که عالی کپی کردید آدم های استغفرالله نگم بهتره چطور جرائت کردید از من کپی کنید و اسم علی عباسی رو بزارین به جاش واقعا که کارتون زشت بود من اینو گزارش میکنم 

    پاسخ:
    چیمیگی برادر/خواهر دقیق بگو ببینم چیمیگی کدوم رو کپی کردیم چرا چرت میگی آخه، شما الان چندمین نفری هستی که ادعا میکنی
  • سلام 

    اگه زحمت نیست میشه متن ویدئوی ای که نوشته 

    (دانلود  موزیک ویدئو لیدی باگ با زیرنویس فارسی پارت ۱) رو بزارید 

     

     

     

     

     

     

     

    ممنون

    پاسخ:
    سلام ببخشید ولی نمی تونیم
  • سلام خیلی عالی بود 😘

    پاسخ:
    ♥️♥️♥️♥️
  • دم شما گرم ممنون :) بهترینید ❤

    پاسخ:
    ممنون از شما
  • عای من بار هزارم هست که گوش و نگاه می کنم

  • عالیه من اهنگ رو حفظم فقط چرا انقد تند می خونه ؟
  • ممنون عالی بود فقط اگه صوتی بود بهتر میشد.

    پاسخ:
    صوتی هم زیرش هست دیگه
  • سلام خواستم بگم که این اهنگ کامل نیست و لطفا متنش رو هم بزارید ممنون.

    پاسخ:
    آهنگ کامله
  • نازنین زهرا

    ببخشید چرا انقد تند میخونه

  • سلام ببخشید این اهنگ ، اهنگ‌کامل اون اهنگی است که اول هر قسمت می خونه؟؟

  • عالى خیلی ممنون ازتون

  • لطفا متنش رو هم بگذارید

    پاسخ:
    چشم
  • واقعا که خیلی  انیمیشن زیبایی هستش فقط یک سوال دارم توی فصل چهار لیدی باگ ارباب شرارت نقشش معلوم میشه و مرینت با دست خودش تیکی روبه ارباب شرارت میده؟ بعدش هم گربه  سیاه  شرورمیشه؟اگر جواب این سوال روبدید خیلی خوبمیشه😊😊😊😊.

    پاسخ:
    مشخص نیست
  • خیلی 

     

    تند 

     

    می‌خونه

  • چطوری اینهمه نظر داری تو وبلاگم انگار اصلا کسی سر نمیزنه چهبرسه به نظر خوش به حالت

    پاسخ:
    ممنون، شما لطف دارید
  • سلام 

    آقای شوقی کجا میتونیم صحبت کنیم؟؟

  • عالی هست من کامل حفظش کردم

     

  • عالی

    پاسخ:
    ♥️♥️♥️
  • کت نوار و لیدی باگ

    سلام من عاشق لیدی باگ وکت نوار من وقتی اهنگ شون رو گوش میدم بهم آرامش میده

     

    من از شما میخوام اهنگ شون رو گوش کنید

    پاسخ:
    🎵🎵🎵♥️♥️♥️
  • عالیه خیلی ممنونم

  • دوستون درد نکنه واقعا عالیه ممنون مرسیییییییییییی😍😍😍😍🐞🐈

    هر چه قدر بگم بازم کمه

    پاسخ:
    خواهش می کنیم♥️😁🌹
  • مرسی

    مر۳۰😙😚😙😙😙😙😙😙😙😙😙😚😚😚😘😘😗😗😗

    پاسخ:
    خواهشششششششششش
  • کو لینکه😐

    پاسخ:
    روی متنش کلیک کنید دانلود میشه

  • کاشکی صوتی بود 

    پاسخ:
    فایل صوتی قرار گرفت
  • من وارد لینک شدم موزیک ویدیو 😐

    میشه لطفا موزیک خالیش رو بزارین ممنون💫

  • نمیشه فقط آهنگ رو بزارین دیگه فیلم نباشه آخه اینطوری اگه بخوای ادیت کنی نمیشه

  • لینکش کجاست

  • لینکش خرابه 

    پاسخ:
    نه تست شد همین الان سالمه
  • سلام ببخشید چطوری دانلود میشه

    پاسخ:
    روی لینک کلیک کنید
  • من بیشتر کت نوار و ادرین چون این انسان دو شخصیتی بهتراز لیدی باگ هست

  • مانلی سلام خوبی  چطوری باید دانلود کرد

     

  • خیلی خوبه

  • عالیه فقط آهنگان کو اینجا آهنگ نیست ممنون خیلی خوبه🐱🐞🐞

  • عالی بود ولی اهنگ خالیش کجاست فقط موزیک ویدیوش بود

  • خوب بود ولی اگه بدون ویدیو باشه بهتره که اگه دانلودش کنیم میره تو موسیقی بعد میتونیم مثلا مشغول چیزی باشیم و گوش کنیم به نظر من اینطوری بهتره اگه میشه فایل شم اضافه کنین ممنون میشم 

  • چجوری دانلود کنم لینک دانلود کجاس

     

  • خیلی خیلی خیلی باحال بود مرسی از سایت خوبتون

  • صوتی نیست😢😢😭😭😠😠

  • اهنگش کجاست

  • پس آهنگش کو

  • باسلام به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ممنونم از فیلم زیبای شما و ممنونم از کسانی که این فیلم روساختند و...... ممنونم از شما و دتتر کفشدوزکی گربه سیاه فقط لطفا توی بازار فیلم های دختر کفشدوزکی گربه سیاه رو بزاریم مممنونم از زحمات شما

  • پس آهنگش کو

  • میراکس فوق العادس

  • من عاشق آهنگشم ولی لطفا موزیک ویدییو نباشه موزیک آهنگ باشه و لینک دانلود داشته باشه ممنون میشم

  • عالیه من عاشق میراکسم عالی ممنونم 

  • من‌ دیوانه ی این اهنگم

  • خیلی عالی بود ایکاش میشد آهنگ جدید و قشنگ دیگه هم بسازید

  • ببین خوبه ولی نمیدونم آهنگو چطوری دانلود کنم توروخدا بگین چطوریییی

  • اصلا خوب نبود حداقل زیرنویس فارسی میداشتین یا صوتی

    همه زیرنویس فارسی میدارن شماها زیرنویس انگلیسی خب بابا جان حداقل صوتی شو میداشتی زیرنویس فارسی پیش کش

    پاسخ:
    فکر نکنم چیز خاصی داشته باشه کلا یه شعر هستش که می خونه اگر تعداد درخواست کنندگان زیاد شد زیرنویس می کنم
  • ساجده ابراهیمی

    عالی ولی ای کاش صوتی بود .

    خیلی ممنون.

  • خیلی دوست داشتنی بودی❤❤💕

     

  • باران بحرانی

      سلام چه قدر خوب بود ،ببخشید میتونم بپرسم از کجا آهنگ رو پیدا کردید من هرچی سرج کردم نبود با کلیپش بود  اما من آهنگ تنهایش رو میخوام

    پاسخ:
    فکر نکنم اهنگش باشه
    اما اگر درخواست ها زیاد بشه خودم درستش می کنم صوتیش می کنم
  • سلام اهنگ کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

  • عالیییبی محشررررررر خوشگللل من عاشق میراکلس هستم

     

  • من آهنگ لیدی باگ را دوست دارم

     

  • من مردم که بخاطر اینا مخصوصا کت من میمیرم براشون مخصوصا برای کت

  • من مردم که 😍😍😍😍

  • عاشقتم لیدی باگ

    این فیلم خیلی خوبه

    عالیه

    ولی خیلی تند میخونه

    من موزیک شو دارم انقد تند نمیخ نه

  • عالی بود

  • Lady bug & cat novar🐞🐾

    خیلی خیلی مسخرست من از سایت دیگه دانلود کردم   لوق العاده بود تازه با زیر نویس فارسی هم بود این واقعا مسخره است😛

  • من یک میراکولر هستم و به این افتخار میکنم😍

    #میراکلس_شیطانی_نیست 

  • سلام من النا هستم و این اهنگ عالییییییییییییییییی است و من عاشق میراکلس هستم مرسی از زحماتتون😻😻👌👌👏

  • عالیییییی،دستتون دربوسه نکنه دمتون گرم اسول بابام
  • کلر دوپنچنگ یا مرینت نونیس

    فوق العاده زیبا

  • خیلی خوب ایکاش صوتی میزاشتین ولی دمتون گرم

  • خیلی خوب ایکاش صوتی میزاشتین ولی دمتون گرم

  • آدم زیرنویس فارسی رو میره از سایت دانلود اسپید دانلود میکنه دیگه با زیرنویس انگلیسی نمیخواد 😐😐

    پاسخ:
    برای اشخاصی که زبان انگلیسی یاددارند.