کد قفل کردن راست کليک

پنج سریال جذاب انیمیشنی جدید مناسب بزرگسالان! :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

پنج سریال جذاب انیمیشنی جدید مناسب بزرگسالان!

  • ۳۹۳
پنج سریال جذاب انیمیشنی جدید مناسب بزرگسالان!
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

همواره سریال های انیمیشنی زیادی در طول سال ساخته میشوند که اکثرا مناسب کودکان هستند اما برخی از آنها مخصوصا برای بزرگسالان هستند در این مقاله به پنج تا از بهترین های آنها در سال های اخیر می پردازیم.

معرفی ویدئویی:


رزیدنت ایول

5. رزیدنت ایول : تاریکی بی انتها | Resident Evil: Infinite Darkness

رزیدنت ایول تا الان شاهد سینمایی های زیادی چه لایو اکشن و چه انیمیشنی بوده ولی امسال نتفلکیس تصمیم به اقتباس از این مجموعه بازی ویدئو قدیمی گرفت که ماحصل آن چهار قسمت سراسر اکشن و تا حدودی ترسناک شد که البته مذاق منتقدین خیلی به این انیمیشن خوش نیومد ولی قطعا حتی بخاطر دیدن قامت لیان کندی هم که شده ارزش یک بار دیدن رو داره.

خلاصه داستان:

مامور فدرال لئون اس. کندی با کلر ردفیلد، برای تحقیق درباره شیوع زامبی ها همکاری می کند.

شکست ناپذیر

4. شکست ناپذیر | Invincible

این سریال هرچیز که بخواهید دارد ، از خشونت عریان گرفته تا اکشن های نفس گیر و البته با داستانی کاملا غافلگیر کننده و جذاب که ارزش چند بار دیدن اون رو خیلی بالا میبرد ، شکست ناپذیر از دید منتقدین و عموم مردم بسیار موفق بود و نمرات خیلی خوبی رو هم کسب کرد ، کمپانی سازنده هم در حال ساخت فصل دوم اون می باشد.

خلاصه داستان:

مارک گریسون هفده ساله درست مثل همه هم سن و سال هایش است، با این تفاوت که پدرش Omni-Man، قدرتمندترین ابرقهرمان روی کره زمین است. همانطور قدرت های مارک در حال پیدایش هستند، متوجه می شود که میراث پدرش ممکن است آنقدرها که به نظر می رسد قهرمانانه نباشد.

دوتا خون آزدها

3. دوتا : خون اژدها | Dota: Dragon's Blood

اگر کمی با بازی های کامپیوتری آشنا باشید حتما نام بازی DOTA را شنیده اید ، این انیمه از روی همین بازی اقتباش شده و از دید منتقدین هم بسیار موفق بود ، اگر دل تان اکشن های اساطیری و همینطور ماجراجویی با شوالیه های تشنه مبارزه را کرده این سریال رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

خلاصه داستان:

داستان در یک دنیای فانتزی از جادو و عرفان جریان دارد،  یک شوالیه اژدها، به نام داویون که اژدهاها را شکار و در نهایت می کشد  در نبرد بین دیو و اژدها، یک اژدهای بزرگ روح خود را با داویون ادغام می کند. دیویون همراه با شاهزاده خانم میرانا، سفری را طی میکنند تا شیطان Terrorblade را که می خواهد همه اژدهایان را بکشد و روح آنها را جمع آوری کند، متوقف کنند.

جوجوتسو کایزن

2. جوجوتسو کایزن | Jujutsu Kaisen

 انیمه های زیادی در ژانر بزرگسالان وجود دارد ولی در رده انیمه های جدید ، اکثر اوقات جوجتسو کایزن است که خود نمایی میکند ، اکشن های زیبا داستانی احساسی و لحظات کمدی خوب گنجانده شده در سریال ، بهانه های خوبی برای تماشا را به بینندگان میدهد ، عموم مردم از سریال لذت بردن و نمرات خوبی در سایت IMDB برای این انیمه ثبت کردن.

خلاصه داستان:

پسری طلسم نفرین شده یک روح شیطانی را می بلعد و خودش نفرین می شود. حال او به کمک یکی از استادان مدرسه جوجوتسو سعی در بلعیدن بقیه طلسم های مذکور و در نهایت نابودی آن ها میگردد.

ناکجا آباد موعود

1. ناکجا آباد موعود | THE PROMISED NEVERLAND

انیمه نا کجا آباد موعود شاید اخیرا بخاطر فصل دوم ش مورد بی مهری طرفداران قرار گرفته باشد، اما هیچکس بر فوق العاده بودن فصل اول آن شک ندارد ، داستان جذاب ، موقعیت های پر تنش ، و پایانی غافلگیرانه باعث شده ، هر جور سلیقه ای مخصوصا طرفداران ژانر ترسناک را به خود جذب کند.

خلاصه داستان:

وقتی یتیمان جوان متوجه هدف شوم و مخفیانه ای که برای آن بزرگ شده اند می شوند ، به دنبال راهی برای فرار از دست مراقب شیطانی خود می گردند.

نظر شما چیه؟ کدوم سریال رو تا به حال تماشا کردید؟ برامون کامنت کنید!

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است