کد قفل کردن راست کليک

دانلود کمیک شماره دو لیدی باگ+ترجمه فارسی :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

دانلود کمیک شماره دو لیدی باگ+ترجمه فارسی

  • ۱۷۰۰۸
دانلود کمیک شماره دو لیدی باگ+ترجمه فارسی
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

به نام خدا

کمیک شماره دو لیدی باگ با ترجمه فارسی ((شماره یک رو از اینجا دانلود کنید)) خدمت شما می شود تیم ترجمه ما یک ترجمه روان و دقیق از این کمیک را ارائه کرده.

در ضمن خواندن این کمیک بسیار ضروری است زیرا طریقه به وجود آمدن کوامی ها در کمیک توضیح داده شده

کانال تلگرام رسمی وبلاگ لیدی بلاگ:

@Miraculous_ladybug_ir

حجم:24 مگابایت
کیفیت:Full HD

فرمت:PDF

نمونه عکس:برای دیدن عکس با کیفیت کلیک کنید


لینک دانلود:

دانلود کمیک شماره 2 با لینک مستقیم

دانلود کمیک شماره 1 با لینک مستقیم


جهت دانلود رایگان پس از کلیک روی لینک روی چیزی که مشخص شده کلیک کنید:

آموزش

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • کردیت نویسنده و ارتیستش؟ 

    ایدی نویسندش پلیز...

  • لیدی دارگون

    صفحه های دیگم یزارید

  • سلام و خسته نباشید لینک قسمت اولش خرابه سه بار رفتم داخلش ولی دانلود نکرد میشه چک کنید

  • کمیک عالی بود اونی کهپ گفتی من مرینت هستم مرینت اصلا وجود خارجی نداره و فقط فرانسوی بلده بنویسه و حرف بزنه

  • کی قسمت های جدید میراکلس میاد

  • سلام

    خیلی کمیک قشنگی بود.
    با اینکه خودم مرینتم میگم که..............

    هیچی هیچی یه راز بود.
    ولی به هر حال خوب بود.
    لطفا شماره3 رو بزارین.
     

    پاسخ:
    شماره سه رو خیلی وقته که گذاشتیم
  • خوب بود ولی چرا پولیه 

    پاسخ:
    چی پولیه؟
  • ببخشید اگر از قسمت ۳ به بعد فقط پولی است می شه ادرس سایتی را که از اونجا که ها را دانلود می کنید و توی سایتتون قرار می دید را بگید که من کمیک ۲ را که می آید پولی نیست را از اونجا بدون سانسور دانلود کنم؟؟

    پاسخ:
    خیر
  • سلام ببخشید کمیک ۱ و ۲ کمی نوشته ترجمش ها خوانا است ولی کمیک ۳ خیلی خوبه اگر امکان داره می شه کمیک ۱ و ۲ را هم نوشته های ترجمه هاشو مثل کمیک ۳ کنین؟؟

    پاسخ:
    با ادیتور صبحت میکنم
  • سلام کی کمیک شماره 3 میاد؟؟

    پاسخ:
    منتشر شده
  • سید حسام حسینی

    کمیک3کی میاد

  • کی قسمت های دیگه آماده میشه من یکی از هواداران پروپا پر سه لیدی باگ هستم

     

  • در چه تاریخی کمیک شماره ۳ درست میشه

    پاسخ:
    معلوم نیست
  • عالی بود ولی کمیک شماره ی 1 رو از کجا باید دانلود کنم  و کمیک شماره 3 کی میات؟

     

    پاسخ:
    توسایت شماره یک موجوده
  • سلام این خیلی خوب فقد یه چیزی پدلش چنده خواهش میکنم کم باشه من دارم برای یه چیز دیگه سرمایه گذاری میکنم

    خواهش میکنم😓😘

  • سیده ملینا خلخالی

    خیلی خوب بود فغط اون دوستمون چجوری متوجه شد کلویی کیف مرینت رو برداشت ؟؟؟

  • سلام خدمت مدیریت سایت محترم 

    ببخشید اما یکم تار بود و خواندش مشکل بود

     

    پاسخ:
    تصاویر با کیفیت هستند و شما باید برای Loadشدنش صبر کنید تا با کیفیت باشن
  • ببخشید پارت سوم رو چجوری می تونم دانلود کنم وپولش چقدره؟

    پاسخ:
    دردست ترجمه هست و رایگانه
  • قشنگه ولی آدرین چقدر زشت شده😑😕

  • ببخشید این کمیک ادامه دارد ؟اگه داره میشه هرچه زودتر قسمت بعدی رو بذارید

    پاسخ:
    بله داره فقط از پارت سوم به بعد اون پولی هست
  • سلام کنیم بعدی رو کی می ذارید؟

    پاسخ:
    سعی میکنیم خیلی سریع بدیم
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ

    خیلی با مزه بود دوست گرامی

    پاسخ:
    خوشحالیم که دوست داشتید
  • من که نتونستم بخونم

    پاسخ:
    مشکلش چی بود؟
  • چرا برای من دانلود نمیشه

     

    پاسخ:
    حتما مشکل از اینترنتتونه
  • آخرش عجیب بود گفتم هالا لباس شنا می پوشه میره تپام میشه. چقدر کور بود ندید کلویی کیفش را برداشت🤣🤣😉

    پاسخ:
    آره
  • خیلی خیلی عالی بود لطفا زیاد تر بگذارید ممنون از لطف تون

    پاسخ:
    بزودی...
  • قربونت

    پاسخ:
    فدات
  • ی زره بچه گونه بود

    پاسخ:
    بالاخره طرفدارای خودشو داره
  • دانلود کنیم بازم این قدیه ریزه

    پاسخ:
    متوجه منظورتون نمی شیم
  • کمیک خیلی خیلی قشنگیه

    ممنون بابت ترجمه

    پاسخ:
    خواهش می کنیم.
    منتظر شماره3 باشید