کد قفل کردن راست کليک

دانلود کمیک شماره سه لیدی باگ + ترجمه فارسی :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

دانلود کمیک شماره سه لیدی باگ + ترجمه فارسی

  • ۶۲۴۹
دانلود کمیک شماره سه لیدی باگ + ترجمه فارسی
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

* بالاخره ترجمه شد*

می تونید این کمیک زیبا رو با ترجمه اختصاصی فارسی به صورت رایگان اون هم مستقیم با کیفیتی بی نظیر دانلود کنید (فرمت PDF)

خلاصه داستان از این قرار است که قهرمانان آمریکایی، لیدی باگ و کت نوار را به آمریکا می برند تا به آن ها برای نجات نیو یورک کمک کنند...

برای خوندن کمیک شماره یک اینجا و همینطور شماره دو اینجا کلیک کنید

در ضمن  انیمیشن سینمایی میراکلس نیویورک از این کمیک الهام گرفته پس خوندنش برای عاشقان لیدی باگ از واجباته.

برای دانلود کلیک کنید

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • خواهش می کنم کمیک شماره یه برای من نمی یاد می شه به کاری بکنید من با چند تا گوشی امتحان کردم

  • چرا ۴ تا ۶ رو نمی ذارین؟

  • چرا ۴ تا ۶ رو نمی ذارین؟

  • لطفا پارت ۳ ۵ هم زود تر بزارید

  • دوباره سلام

    لطفا با اپلود بوی بزارید این قفله کلا

    مشکل از گوشی منم نیس با2تای دیگه هم امتحان کردم

    لطفاااااا من فقط ترجمه عالی شما رو دوست دارم

    پاسخ:
    لینک ها مشکلی ندارن
  • سلام خسته نباشید.  وبسایتتون عالیه😍 ، فقط لطفا کمیک ۴ هم بذارید ، تو دیجی کالا کمیک ۴ میراکلس اومده🤔 ، ترجمش کردن ، لطفا شما هم زودتر از انشاراتی ها ترجمه کنید🤗 ، چون هم ترجمه هاتون درسته😎👌👍 و سانسور های الکی نداره ، همه مون می دونیم سرتون شلوغه با فصل ۴😔 ، اما لطفا ترجمه کمیکاتون رو قطع نکنید😭

    با تشکر❤💗

  • عالیییییی بود

    ادامش کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟

    لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا جواب بده ممنون

    پاسخ:
    به زودی میزاریم
  • ای بابا چرا ادامه نمی زارین :| 

  • سلام.

    چی شد پس بخش ۲.

    ۳ روز دیگه قرن تمومه.آدم نشسته گوشه اتاقش تا ببینه کی شما بخش دوم رو میذارید.

    کمکم دارم مجبور میشم برم انگلیسیش رو بخونم.

  • هر روز تئوری میزارید ؟؟.؟ من که نمی بینم هر سه روز یک بار هم تئوریییییییییی بدید فقط تئوری

  • ناشناس اصیل

    ادمین لطفا جواب بدید

    کی میاد کمیک4؟

    این مترجماتون کجا رفتن؟

    این چه وضعیشه؟

    اگه میتونید لینک کمیک 4 انگلیسی رو بدید اگه تونستم ترجمه کنم

    لطفا جواب بدید

    پاسخ:
    در حال ترجمه است
  • دوست عزیز لطفا بگید از چه سایتی کمیک رو تهیه می کنید.

    این کمیک ها رو خود شرکت زگ تون تهیه میکنه یا فن ها درستش می کنند؟

    لطفا پاسخ بدید😊

    پاسخ:
    این کمیک رو خود زگ تولید میکنه
  • بیخیال از سایتتون بیرون اومدیم نه کمیک می بارید نه تئوری نه کشف الکی ( که یکم دل خوش کنیم )هیچی!!!!!

    پاسخ:
    😐😐😐😐
    ما هر روز داریم مطلب میذاریم بردار
  • چرا کمیک ۴ رو نمی زارید اهههههههههههههه ،،،،..،،،.،

  • سلام میشه لطفا بگید ادامه کمیک 3 کی میاد ممنون

  • خبری از ادامه اش نشد؟

    فردا میرم خانه‌ی سالمندان!😐

  • داخل دیجی کالا کتاب ادامه کمیک 3 هست دوبله بعد چطور هنوز شما دوبله نکردید

    پاسخ:
    دوبله نه ترجمه
  • ناشناس اصیل

    لطفا بذارید قسمت بعدی رو

  • پس از آنکه ازدواج کردیم و بچه دار شدیم، همچنان منتظر ادامه کمیک ماندیم!

    پاسخ:
    منم منتظزم
  • ببخشید ادامه کمیک 3 کی میاد خیلی وقته گفتید میاد اما هنوز نیومده

  • سلام میشه بگید ادامه کمیک 3 را کی میگذارید

  • سلام ادامه کمیک شماره ۳ رو کی میزارید 

  • سلام ادامه کمیک 3 کی میاد؟

    پاسخ:
    به زودی
  • سلام میشه یه تاریخ احتمالی برای اومدن ادامه کمیک سه بگید

    یعنی احتمالی بگید که چه تاریخی میاد   ممنون

  • یکی دو هفته هنوز نگذشت؟

    پس بخش دوم چی شد؟

    الان بهمن ماهه

    پاسخ:
    خب هروقت همه چی اوکی بشه منتشرش می کنیم دیگه مرض که نداریم
  • ببخشید ادامه کمیک 3 کی میاد؟

    پاسخ:
    داریم سعی میکنیم آماده اش کنیم
  • ۱ و ۲ نداره 

    سایتش را بیزحمت بدهید

    پاسخ:
    قسمت اول و دوم تو سایت خودمون ترجمه شده، میتونید با ورود به منوی اصلی وسرچ کلمه کمیک در سرچ باکس کمیک ها رو پیدا و دانلود کنید
  • ببخشید ادامه کمیک3 کی میاد

    پاسخ:
    یک یا دوهفته دیگه
  • سلام ببخشید پارت 4 کی میاد و میخواستم بپرسم دوبله هست؟

    پاسخ:
    اینا کمیک هستن
  • من انگلیسی این کمیک را دانلود کردم در اصل این کمیک بخش او و دوم نداره شما به دو بخش کردیدش چرا؟

    پاسخ:
    چون بتونیم زود تر ارائه اش بدیم
  • بخش دوم کی میاد؟

    خسته شدیم اینقدر صبر کردیم.

    پاسخ:
    به مشکلاتی برخوردیم اگر حل شد قرار میدیم
  • ببخشید میشه ادرس سایتی که کمیک ها رو ترجمه میکنید بدید

    لطفا ازتون خواهش میکنم

    خب شاید ما هم بخواییم بدون سانسورشو ببینیم و بقیه قسمت هاشو ببینیم

     

    پاسخ:
    بدون سانسوره دیگه اینم
  • خب اگه اینجوریه باید مثل کمیک مردگان متحرک ۱۰۰ شماره ای باشه

    پاسخ:
    شاید
  • سلام و خسته نباشید.

    کمیک های میراکلس در کل چند شماره هستند؟

    پاسخ:
    زیاده ولی اطلاع دقیقی ندارم
  • خیلی خوبع

    امیدوارم بتونید کمیک بعدی رو هم تهیه کنید

    من مشتاقانه منتظرم🥰

    پاسخ:
    چشم حتما♥️
  • سلام اگه ممکنه در کمیک های بعدی بیشتر سانسور کنید

    پاسخ:
    چشم
  • سلام ببخشید و الان یکی از نویسنده های سایت هستم پس لطفاً میشه ادرس اون سایتی را که کمیک ها از ان میارید بگید.لطفا.ممنون

    پاسخ:
    من مدیر سایت نیستم ولی قطعا جواب شون نه هست
    چون افراد زیادی این درخواست رو کردن.
  • یعنی طرف ارتباط در واتساپ که شمارشو توی یکی از بهشت داده بودید اقای درویشی است؟؟

    پاسخ:
    بله
  • ببخشید کسانی که ۱۸ به بالا هستند هم کارتون ماجراجویی در پاریس را نگاه می کنند؟؟

    پاسخ:
    نمیدونم
  • ببخشید من قبلاً یک سوال در یک بخش دیگه پرسیدم و شما گفتید نویسندگی محدودیت سنی ندارم خب مثلاً یک نفر کم سن نباید اجازه پدر و مادرش باشه؟؟

    پاسخ:
    این آخرین سوالیه که در مورد این موضوعات پاسخ میدم(لطفا سوالی بپرسید که مربوط به مبحث انیمیشن باشه)
    خب اگه از پدر و مادرش اجازه بگیره بد نمیشه بالاخره اون ها والدینش هستن
  • امن من دو تا مقاله نوشتم میگم برای مشکل درست نشه

    پاسخ:
    من نمیدونم شما کدوم نویسنده هستید
    ولی اگه مطالب شما کپی باشن سریعا به طرف ارتباط آقای درویشی اطلاع بدید تا مطالب رو حذف کنن.
  • ببخشید این که بعضی جا های سایتتون نوشته بیان به این دلیله که شما سایتتون را از طریق بیان درست کردید؟؟

    پاسخ:
    بله ما برای ساخت سایت نیازه به یه بنیه داریم
  • خب کی جریمه میشه کل عوامل یا مدیر یا نویسنده اون مطلب؟؟؟

    پاسخ:
    چطور مگه؟
    خب نمیدونم تا الان خدا روشکر اتفاقی برای ما نیفتاده
  • سچال نبود درخواست بود الان میگم.میشه سایتی را که کمیک ۱ و ۲ و ۳ را از ان میارید بگید اگر میشه ممنون

    پاسخ:
    نه نمیشه
  • ببخشید اگر یک بازرسی چیزی بیاد توی سایتتون و متن یکی از نویسندگان را بخواند و چیز قیر قانونی ایران را در ان پیدا کنه فقط برای نویسنده مشکل میشه یا برای همه عوامل سایت؟؟؟

    پاسخ:
    تا اون جایی که من میدونم جریمه داره
  • اره مسولش اقای شوقی ولی تا به حال به سوالاتی که همین امروز پرسیده شده و پاسخ داده ولی به سوال من نه.راستی من فکر می کردم نظرات را مدیر تایید میکنه پس خود مسول اون بخش تایید میکنم.ببخشید امکان ندارم سایتی را که کمیک ۱ و ۲ و۳ را از انجا میارید بگید چون من یک سوال داشتم و پرسیدم و شما گفتید نمی دونید و فقط از اونجا می توانم پیداش کنم . البته اگر میشه.

    پاسخ:
    ببخشید متوجه سوالتون نشدم
  • یعنی مثلاً اون سوالات قبلیم هنوز نیومده که تایید کنید؟؟؟

    پاسخ:
    ممکنه اومده باشه و مسئول جواب دادنش کس دیگه ای باشه
  • ببخشید من خیلی اشتباه نوشتم عذر می خواهم.ببخشید من یک‌سوال داشتم که اگه صلاح می تونین جواب بدید ممنون.شما که به نظرات و سوالات جواب می دید مدیر سایت هستید؟؟؟

    پاسخ:
    بنده نه،ولی اکثرا مدیر سایت جواب میده.
  • یعنی برای تغییر مدل سایتتون باید پول بپردازید؟؟

    پاسخ:
    بله خب نیازمند برنامه نویس بودیم
  • ببخشید من همین الان نظر دادم و زود تایید کرد ولی توی یکی از بخشی ۱ روز نیم دادم تایید نشده و توی یکی از بهشت هم امروز سوال پرسیدم ولی تایید نشده.چه جولین اینو زود تر از اونا تایید کردید؟؟

    پاسخ:
    هروقت سوالتون رو ببینیم جواب میدیم
  • علی مرادی یا Am

    سلام ببخشید چرا مدل سایتتون را تغییر دادید؟؟قبلیه خیلی بهتر بود.

    پاسخ:
    خب ما این قالب رو تازه خریداری کردیم و  بنظرمون خیلی کاربردی و خوبه.
  • سلام ببخشید من دو تا سوال داشتم لطفا به هر دو تاش جواب بدید.فصل ۳ کارتون ماجراجویی در پاریس دیگه دوبله کردنش متوقف شدن و تا همون جایی که تا به حال دوبله شده دوبله هست یا نه؟؟؟ببخشید اسم سایت شما هست miraculous.ir بعد به فارسی هم اگه بزنی لیدی بلاگ میاره خب لیدی با miraculous که اصلا به هم ربطی ندارند چرا این جوریه؟؟؟

    پاسخ:
    خب ما مسئول دوبله کردنش نیستیم اگر دیگه دوبله نکنند به ما ربطی نداره بنابراین متوجه نمی‌شیم.
    خب عنوان سایت ما لیدی بلاگ هست. دامنه سایت هم miraculous،بنابراین اگه تو گوگل سرچ کنید لیدی بلاگ سایت ما رو اول لیست میاره، درضمن خب میراکلس لیدی باگ هست پس miraculous به لیدی باگ ربط داره
  • سلام و خسته نباشید خدمت شما چرا فصل ۳ لیدی باگ در۲ماه ۳قسمت دوبله میشه چرا انقدر طول میکیشه

    پاسخ:
    نمیدونم
  • سلام

    کمیمک ها عالی هستن


    فقط میشه بگین شماره 4 کی میاد؟؟

    پاسخ:
    فعلا در حال ترجمه بخش دوم قسمت سوم هستیم
  • سلام ببخشید توی کمیک ۱ شکل شخصیت ها با کمیک ۲و ۳ فرق داره چرا این جوریه؟؟

    پاسخ:
    نمی دونم
  • ناشناس ناناز

    بسیار قشنگگگ

    پاسخ:
    مرسی🌹♥️
  • سلام ببخشید شما به یکی از سوالاتم جواب ندادید لطفاً جواب بدید

    پاسخ:
    سلام 
    من نمیتونم پاسخگوی همه سوالات شما باشم بیشتر سوالات شما در اینترنت هم هست
  • سلام ببخشید شما این کمیک ها را از چه سایتی میارید؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    یا به دلار می خریم یا با سایت های خارجی صحبت می کنیم که به صورت رایگان در اختیارمون بذارن
  • سلام ببخشید من یک سوال پرسیدم ولی شما گفتید نمی دونید من باید از کجا جوابشو پیدا کنم؟؟؟؟

  • بخش دوم رو کی میارید میشه اینا رو دانلود کرد میخوام دانلود کنم

    پاسخ:
    پخش دوم ، از ادیتور و مترجمش که پرسیدم گفتن که شاید دو هفته دیگه
  • سلام ببخشید شما با اون سولو که درباره کمیک بود پاسخ ندادید و توی بخش نظرات اومد . لطفاً به سوالی که کردم جواب بدید.

    پاسخ:
    پاسخ دادم
  • ببخشید اول این کمیک اومده یا اول میراکلس نیویورک؟؟؟

    پاسخ:
    همونطور که در توضیحات ذکر شده اول کمیک
  • سلام ببخشید توی کمیک ۳ لیدی باگ که به حالت عادی بر می گرده لباس ندارد ولی توی کمیک ۲ که به لیدی باگ تبدیل می شن لباس داره . چرا توی کمیک ۳ که به حالت عادی بر می گرده لباس ندارد؟؟؟؟

    پاسخ:
    نمیدونم من مترجم نیستم
  • ناشناس ناناز

    هوراااا پست جدیدددد💃💃💃

    پاسخ:
    🌹🌹🌹😅😅😅
  • دمتون گرمه

    پاسخ:
    خواهش می کنیم