کد قفل کردن راست کليک

چهار 4 انیمه ای (anime) که باید قبل مرگ ببینید! :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

چهار 4 انیمه ای (anime) که باید قبل مرگ ببینید!

  • ۲۶۳۰
چهار 4 انیمه ای (anime) که باید قبل مرگ ببینید!
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

کماکان انیمه های بسیاری در طول سال ساخته و منتشر میشوند بعضی از آن ها بسیار زیبا و فوق العاده هستند و بعضی از آن ها شما را  نا امید میکنند، ما در این مطلب لیستی از بهترین انیمه های سریالی را برای شما آماده کردیم که امیدواریم از دیدن ان ها  لذت ببرید.

 

4- مرد یک مشتی

داستان انیمه راجع به مردی به نام سایتاما است که میتواند همه دشمنان خود را از کوچک به بزرگ با یک مشت نابود کند.

این انیمه در ژانر کمدی اکشن ساخته شده و مطمئنا از دیدن آن لذت می برید، حتما با خواندن خلاصه داستان با خودتان فکر میکنید که بعد از مدتی داستان سریال حوصله سر بر و کلیشه ای شود، اما جادوی مرد یک مشتی اینجاست، این انیمه کاری با شما میکند که تا قسمت آخر میخکوب می شوید. جالب اینجاست که انیمه مرد یک مشتی هیچ خساستی به خرج نمی‌دهد و حداقل در هر قسمت شاهد یک یا دو اکشن پر جزئیات و بزرگ (شما بخوانید خفن) هستید.

 

3-دروغ تو در آپریل

چه می شود اگر عشق،درد،مرگ و موسیقی را با هم ترکیب کنید؟ شاید اگر این چند عنصر در هرجای دیگر کره زمین مورد ساخت قرار می‌گرفت هیچوقت نمی توانست مانند انیمه دروغ تو آوریل جادویی،زیبا و پر از عشق باشد.

داستان انیمه راجع به پسری به نام آریما کوسی نابغه پیانو است که در دوران کودکی مادرش را از دست می دهد و بخاطر همین اتفاق دیگر علاقه ای به پیانو زدن ندارد، او حالا ۱۴ ساله شده و با مشکلات دوران نوجوانی دست و پنجه نرم میکند.

 

2- شیطان کش

اگر شیاطین واقعا وجود داشتن شما چه می کردید؟ این سوالی هست که مدام در گوشه ای در ذهن شما قسمت به قسمت پر رنگ تر می شود زیرا که این انیمه به طوری فانتزی پر جنب جوشی دارد که از آن طرف فضای جدی خفقان آوری هم دارد پس در این صورت است که عمیقا عواطف شخصیت اصلی انیمه یعنی تانجیرو را حس می کنید. داستان انیمه حتی بسیار جدی شروع می شود، به ده دقیقه از قسمت اول نمی کشد که خانواده تانجیرو به صورت وحشیانه و ناگواری توسط شیاطین سلاخی می‌شوند، اما تانجیرو کرسوی امیدی پیدا می‌کند زیرا متوجه میشود که خواهرش نزوکو زنده است اما وی تبدیل به یک شیطان شده.

داستان انیمه در زمان قدیم رخ می دهد و خبری از تکنولوژی های بروز نیست و این نیز باعث میشود که فضای داستان پیش از پیش باور پذیر باشد.

این انیمه در ژانر کمدی، اکشن، وکمی ترسناک ساخته شده شاید از دیدن ژانر کمدی تعجب کنید اما باور کنید کاگردانی و نویسندگی به قدری استادانه است که از تماشا تا قسمت آخر انیمه‌ لذت می برید.

 

1- حمله به تایتان

انیمه حمله به تایتان همان‌قدر که امید به شما میدهد همان قدر هم برای شما افسردگی به بار می آورد،زیرا با هیچکس شوخی ندارد نه با کودک ۱۰ ساله ای که مادرش به طرز وحشیانه و اسفناکی جلوی چشمش توسط یک غول چند متری خورده می شود نه با مردان میانسالی که یک به یک به راحتی تکه تکه میشوند. انیمه اتک آن تایتان را می توان بهترین انیمه تمام دوران بیاد آورد زیرا چنان شخصیت پردازی با کارکتر های خودش می‌کند ، که در بعضی موارد خودتان هم نمی فهمید که حق با کیست.

داستان انیمه راجع به پسری به نام ارن ییگر است که شهرش که بین دیواره اول و دوم قرار گرفته توسط تایتان ها مورد حمله قرار میگیرد، سه دیواره اصلی وجود دارد که صد سال پیش برای محافظت از شهر در مقابل تایتان ها ساخته شده، تایتان ها جنسیت و یا دستگاه گوارشی ندارند و کارشان فقط و فقط خوردن انسان ها است، جالب اینجاست که آنها به موجودات دیگر کاری ندارند و فقط طعمه شان انسان ها هستند.

(این انیمه خشونت بسیار زیادی دارد و به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود)


 

به کانال تلگرامی ما حتما حتما سر بزنید و با عضو شدن از ما حمایت کنید:

@Miraculous_ladybug_ir

 


 

شما هم در کامنت بهترین انیمه ای که دیدید رو توصیف کنید

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • پس توکیو غول کو؟؟؟؟ بعد اتک باید توکیو غول میبود

  • ناراحت شدم که انیمه Sword Art Online توش نبود

  • من 10 سالمه حمله به تایتان رو دیدم خیلی باحاله ولی اونقدر ترسناک نیس که  مثبت 18 باشع 

    انیمه ی توکیو غول هم خیییلی باحاله حتما ببینین

  • وقتی می گید قبل از مرگ باید ببنید یعنی انقدر واجبه که حتماً باید دید!بعد جالبه اسم انیمه death note یا cowboy bebop یا erased تو این لیست نیست و انیمه demon slayer که فقط گرافیک و فایت باحال داره توش هست.

    لطفاً تعداد انیمه ها رو زیاد تر کنید و حداقل death note رو بهش اضافه کنید.

  • مع 9 سالم بود اتک آن تایتان رو تموم کردم...😐

    و انیمه خیلی دیدم و نمیتونم انتخاب کنم...

    من از همون 6 سالگی عاشق انیمه شدم...

    د برایچ انیمه هنتای داستان داره اگه نمیدونید جایی نگین😂

  • انیمه ی سیلورمون یک انیمه در ژانر عاشقانه قهرمانی طنز هست البته خیلی خیلی عاشقانس 

    و نمی دونم چند فصل داره چون همش تو ایران نیست ولی پیشنهاد می کنم ببینید 

    داستان در مورد دختر به نام اساگی است که روزی با یک گربه سخن گو به نام لونا اشنا میشه و به اون یه جواهر میده که اساگی می تونه تبدیل به سیلورمون بشه بعد اون باید گروه خودش و جمع کنه و از کریستال نقره ای افسانه ای و پرنسس محافظت کنه ...

    خیلی خیلی قشنگه 

    راستی این انیمه در گذشته ساخته شد ( یعنی نسخه قدیمی داره ) ولی دوباره یکی جدیدشو ساختن من فقط توانستم نسخه ی جدیدشو پیدا کنم ولی به نظرم جدیدش بهتره چون گرافیک و کیفیت بهتری داره 

     فصل هایی که در ایران اومده فصل 1 و 2 و 3 هست که فکر کنم 13 قسمت داره ولی من بازم نتونستم فصل3 رو کامل پیدا کنم از دست گزارش گرا :( 

     

  • دوستان گل ،اینا اسمشون انیمست .هنتای یه چیز دیگست 😂😂😂😂😂😂

  • من ۱۲ سالمه ولی واقعا از انیمه ی اتک ان تایتان خوشم اومد و حالا که فصل چهارشم اومده خیلی مرموز تر شده و بنظرم اونقدرام خون و خونریزی نداره اگه بخوام بگم توکیو غول بیشتر ازین انیمه ی فوق العاده خونریزی داشته😂

  • با نظر بقیه کاری ندارم ولی به نظر من حمله به تایتان مسخرست نه اینکه بچگانه باشه ولی در حدی که شما میگید نیست یعنی اونقد خشونت نداره

  • امیر محمد

    حمله به تایتان ها فقط دارن همو میکشن داستان خاصی از نظرم نداره (البته من کامل ندیدم و فقط چند تا قسمت تو ماهواره دیدم) و اینکه عجیب ترین انیمیشنی بود که تو عمرم دیدم

    پاسخ:
    اتفاقا داستان محشری داره اگه سن مناسب رو دارید حتما نگاه کنیدش
  • من ۱۳ ام

  • من که واقعا حالم بهم خورد دیدمش همین امروز رفتم سرچ کردم خون و خونریزی بود اصلا حالم بهم خورد از خون بدم نمیاد ولی نه اینجوری

    پاسخ:
    خب باید حتما رده سنی رو در نظر داشته باشید
  • سلام ممنون از مطالب خوبتون فقط اینکه خدایی شما چندسالتونه هنتای می بینین؟

    پاسخ:
    ما که نمی‌بینیم ولی از نویسنده ها خبری ندارم😂
  • هنتای بینِ با اصالَتِ غیرتی رو هنتای

    آقا یا خانم مدیر، عقاید و سلایق هرکس به خودش مربوطه 

    اینکه فیوریتی شما شاید اتک به تایتان باشه به من ربطی نداره

    هنتای سبک زندگیه هنتای بد نیست واقعیته

    جد من با هنتای های سال 1970 زندگیش رو گذرونده 

    پدربزرگِ من پنج سال پیش دورش حلقه کرده بودیم گفت هرکدومتون یه سیدی هنتای دستتون بگیرید و بشکنید و ما شکستیم امّا وقتی هرکدوممون بیستا سیدی هنتای از کشوی آقاجونمون در اوردیم دست گرفتیم نشکستن اونوقت گفت که

    ببینید همیشه کار گروهی خوبه برای ادامه راه من شما نوه ها و دامادها و عروسها و دخترها و پسرهام هرکدوم سیدی هایی که توی دست گرفتید 17 تاش رو نگه دارید اون سه تا رو به سه نفر از دوستان یا ادمای غریبه و نیازمند هدیه بدید و بگید که اونا هم برای جبرانش به سه نفر دیگه سه تا سیدی هنتای هدیه بدن 

    و ادامه داد که

    برام یه هنتای پخش کنید اخرای عمرمه میخوام اخرین چیزی باشه که میبینم 

     

    ما خانوادتا هنتای بین های اصیل و دوآتیشه های هاتی هستیم 

    این نصحیت برادرانه من به شما : هرکس سبک زندگی خودش رو داره

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂
    شما باید کمدین بشید
  • هنتای بینِ اصیل

    مرسی مرسی *-* این مقاله خیلی خوب نوشته شده

    مرسی از پیشنهادِ انیمه های خوب و دلچسب

    پاسخ:
    خواهش دوست عزیز♥️ در ضمن این رو به عنوان یه حرف برادرانه در نظر بگیر: هنتای دیدن اصلا خوب نیست
  • لوکا ببین شاید یکم فیلم هیجانی نیست ولی چون مخاطب فیلم بچه‌ها هستند حتما نمیشه. 

  • من الان فصل سوم حمله به تایتان هستم.

    و درسته که این انیمیشن پر از خشونت ‍ه ولی اگه میراکلس هم یه ذرّه چاشنی خونریزی  و خشونت بهش اضافه بشه بهتره به نظرم😁

    خودتون ببینید منطقیه که توی میراکلس یکی مثلاً محکم با سر بیاد تو زمین و بیهوش بشه بدون اینکه حتی یه قطره خون ریخته بشه.واقعاً منطقیه؟

     

  • من الان فصل سوم حمله به تایتان هستم.

    و درسته که این انیمیشن پر از خشونت ‍ه ولی اگه لیدی باگ هم یه ذرّه چاشنی خونریزی بهش اضافه بشه بهتره به نظرم😁

  • ناشناس ناناز

    من با اینکه تاحالا انیمه ندیدم (یا بهتره بگم طرفدارش نیستم)حتما در اصرع وقت(املاش چجوریه؟) ۳ رو میبینم💕

    ممنون بابت پست جدید💜

    پاسخ:
    ممنون♥️
  • من با اینکه ۱۲ سالمه از چیزای ترسناک خوشم میاد و تنها انیمه ی ترسناک و خوبی که تاحالا دیدم حمله به تایتان بود.

    پاسخ:
    برای سن شما مناسب نیست 😅 ولی خب صاحب اختیارید
  • قبل اینکه شما این پست رو بذارید من حمله به تایتان رو می دیدم.

    به نظرم حمله به تایتان از همشون بهتره.

     

    پاسخ:
    🌹🌹🌹
  • اخری به نظر جالب نمیاد من از اولی و دومی خوشم اومد. 

    پاسخ:
    هرکسی نظری داره
  • اسم تو هم خوبه