کد قفل کردن راست کليک

دانلود سریال انیمیشنی دختران ابر قهرمان DC Super Hero Girls با دوبله فارسی اختصاصی :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

دانلود سریال انیمیشنی دختران ابر قهرمان DC Super Hero Girls با دوبله فارسی اختصاصی

  • ۳۵۹۵
دانلود سریال انیمیشنی دختران ابر قهرمان DC Super Hero Girls با دوبله فارسی اختصاصی
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

بنا بر درخواست های مکرر شما دوستان انیمیشن ابرقهرمانی دخترانه دیگری با نام دختران ابر قهرمان اون هم با دوبله فارسی اختصاصی قرار دادیم.

دختران ابر قهرمان نام مجموعه ای اپیزودیک است که توسط لارن فاوست برای دی سی ساخته و پخش میشود، این انیمیشن حال و هوای ابرقهرمانی با چاشنی طنز دارد که مطابق هر سلیقه ای مخصوصا دختران می باشد.

دوبله شده توسط گروه دوبلاژ میلان

توجه: در صورت انتشار قسمت جدید در همین صفحه آپلود میشه.


لینک دانلود
 
مدیر دوبلاژ: زهرا کریمی
گویندگان: زهرا کریمی،شیدا لاری منفرد
مترجم: محمد جواد بلدی
صدا پرداز: سینا درویشی
 
تماشای آنلاین
 
 

لینک دانلود
 
مدیر دوبلاژ: سینا درویشی
گویندگان: شقایق هدایتی،زهرا کریمی ، مهدی مرادوند
مترجم: محمد جواد بلدی
صداپرداز: سینا درویشی
 
تماشای آنلاین
 
 

لینک دانلود
 
مدیر دوبلاژ: شقایق هدایتی
ناظر کیفی: سینا درویشی
گویندگان: مهدی مرادوند،شقایق هدایتی،محمد حسین کریمی،سحر گوهریان،فاطمه فرهادی،ملیکا باقری
مترجم: محمد جواد بلدی
صداپرداز: سینا درویشی
 
تماشای آنلاین
 
 

لینک دانلود
 
مدیر دوبلاژ: زهرا کریمی
گویندگان: زهرا کریمی،مهدی مرادوند،سینا درویشی
مترجم: محمد جواد بلدی
صداپرداز: سینادرویشی
 
تماشای آنلاین
 
 

لینک دانلود
 
مدیر دوبلاژ: سینا درویشی
گویندگان: مروارید هدایت،زهرا کریمی،سمانه درویشی،مهدی مرادوند،شقایق هدایتی،النا کاف(نام مستعار)
مترجم: محمد جواد بلدی
صداپرداز:سینا درویشی
 
تماشای آنلاین
 

 
کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • میشه لطفا گوست فورس هم دوبله کنید؟

     

    لطفا لطفا لطفا بهم جواب بدید

    خواهش میکنم جواب بدید

    چون من یکبار همین چیز رو گفته بودم ولی جواب نداده بودید

    پاسخ:
    سلام و درود ، چشم باید ببینیم میشه یا نه
  • لطفا بیشتر انیمیشن کمیکی دوبله کنید

    با تشکر 

    پاسخ:
    چشم حتما
  • سللم میشه بگید اینجا به نویسنده ها حقوق هم میدن ؟ 

    و اینکه نویسنده ها چند سالشون هست ؟

    و اینکه خودتون چند سالتون هست ؟ 

    و اینکه میشه در قسمت معرفی بیشتر راجع به سایت توضیح بدید ؟ 

    واینکه سایتتون خیلی عالیه من خیلی از زیر نویس ها و دوبله هاتون خوشم اومده و به همه ی دوستان و فامیل سایت شما رو معرفی کردم 🙃

    واینکه میشه جواب سوالات رو بدید لطفا 🙏🙏😢

    پاسخ:
    سلام ، اطلاعاتی که شما میخواین خصوص هستن ، و ایکه خیلی خیلی ممنون لطف دارید و عزیزید
  • لطفا زک استروم و گوست فورس هم دوبله کنید

  • لطفا بقیه قسمتهای دختران ابر قهرمان رو هم بزارید هیچ جا پیدا نمیشه

  • سلام کی دوبله میشه؟

     

     

     

     

     

     

  • سلام

    کی دوبله تموم میشه؟ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • اینا که قسمت های کامل دی دی سوپر هیرو گرلز نیست که من به این کارتون تو کانال کارتون نت وورک نگاه میکنم مدت زمان اونا هم بیشتره

    پاسخ:
    مگه ما گفتیم کامله؟ ماگفتیم به محض دوبله شدن قسمت جدید اینجا قرار میگیره
  • سلام من یک چیز گفتم یعنی دوتا گفتم که به گروه دوبلاژ بگید تا اگر خواسته چیز دیگه ای دوبله کنند بهتر بشه حالا شما اگر می تونین بهشون بگید توی جواب اون چیز خاصی که گفتم یا توی جواب همین بگید که بهشون میگید اگر نمی دونید بگید بگید نمی تونیم بگیم.ممنون.

  • سلام ببخشید یعنی این گروه دوبلاژ یک گروه است که انیمیشن های زیادی دوبله کرده و شما بهش پول دادید تا براتون دوبله کنه؟؟؟و یک سوال شما خودتون هم دوبله می کنید؟؟جواب هر دو تاش را جدا بدید.ممنون.

    پاسخ:
    این سوال ها با عرض پوزش به شما مربوط نمیشه
  • بعد یعنی شما برای رضای خدا این کارو میکنید😐

    چجوری خرج زندگی درمیارید پس😕

    یه سوال داشتم اگر مایل بودید جواب دهید

    شما چندساله هستید

     

    پاسخ:
    به خدا من ادمینی بیش نیستم، من فقط کامنت ها رو جواب میدم
  • 😂😂

    اهان اگه فهمیدید به نویسنده ها حقوق میدن یا نه خبرم کنید😅

    پاسخ:
    باشه
  • اهان

    اخه نوشته سینا درویشی که خب مگه با خودتون نیست؟

    و اینکه نویسنده ها وِ.... که برای این سایت کار میکنن کسب درامد میکنن؟

    پاسخ:
    جالبیش اینه که اون سینا درویشی این سینا درویشی نیست😂 اسم و فامیلشون یکیه، به من که حقوق نمیدن ، نویسنده ها رو نمیدونم
  • سلام 

    این دوبلور هاتون پول هم میگیرن؟

    مدیر وبلاگ و کانال و اینا پول هم میگیرن یا رایگان کار میکنن؟

    یعنی اگه عضو گروه تون شیم پول هم دریافت میکنیم یا نه؟

    پاسخ:
    گروه ما نیست ما فقط باهاشون قرارداد داریم
  • سلام لطفا همه جا ‌را دوبله کنید من دو قسمت اول این سریال حس کردم که لحظاتی که داد می زد ولی حرف نمی زد دوبله نبود و بعد انگلیسی به دوبله فارسی تبدیل می شد و معلوم بود .لطفا اگر خواستید ادامه این سریال‌و‌فصل ۴ کارتون ماجراجویی در پاریس را دوبله کنید همه جا را دوبله فارسی کنید.ممنون.راستی اگر خواستید زمانی که فصل ۴ اومد دوبلش کنید بدون سانسور دوبلش کنید و اگر هم نشد بدون سانسور قسمت های فصل ۴ را به ترتیب قرار بدید و صوت دوبله هم در کنارش .ممنون.

  • سلام اگر میشه سعی کنید ویژه دیگه ای را خواستید دوبله کنید بهتر دوبله کنید و در جاهای هیجانی و تعجبی و در مواقع مختلف یک جور ترجمه نکنید جوری ترجمه کنید که صدا یک جور باشه که انگار داره تعجب می کنه مثلا این جوریی همه جا صدا یک جور نباشه .در هر جا لحن صدا فرق داشته باشه اگر تعجبی بود صدا هم تعجبی باشه لحنش . ممنون.اگر این کار بکنید میشه انگار دوبله واقعی .ممنون.

     

     

  • سلام ببخشید  توی این کرونا چه جوری چند نفر دوبله می کنند؟؟؟

  • تازه اگه یکم بیشتر سعی کنید می تونید خود فصل سوم رو کامل دوبله کنین و منتشر کنین تو آپارات 

    پاسخ:
    داریم یه کارایی می کنیم برای فصل 4
  • من که کلاً رازی بودم امّا اگه کیفیت صداش بهتر بود عالی میشد.

    پاسخ:
    چشم حتما
  • باشه بازم مرسی بابت سایت خوبتون

    پاسخ:
    خواهش می کنیم♥️🌹
  • یه سوال دیگه نویسنده هام اینجا چند سالشونه؟

    پاسخ:
    اطلاعی دقیقی نداریم
  • خیلی خوب بود از اینکه خودتون دوبله اش کردین هم بیشتر لذت بردم خیلی قشنگ و ایرانی بود دوبله اش خیلی از این دوبله ها دوست دارم اونجا هم که میگفت کروناعه؟ هم باحال بود میگم میشه بگید شما چه شکلی دوبله اش کردین چون دوستام با برنامه ریکورد انجام میدن

    پاسخ:
    خیلی خوشحالیم که خوشتون اومده
    والله بخش صدا و دوبله رو صداپرداز انجام میده اینکه چرا و چطوری خودشون می دونن
  • ممنون هر قسمت چند دقیقه است و اگه میشه نمیشه تماشای انلاین بذارید من جا ندارم دانلود کنم اگه تماشا انلاین بذارید خوب میشه

    پاسخ:
    سلام
    حدودا ۳ دقیقه
    چشم تماشای آنلاین هم میذاریم