کد قفل کردن راست کليک

تمام آن چیزی که باید از مارینت دوپنگ چنگ بدانید! :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

تمام آن چیزی که باید از مارینت دوپنگ چنگ بدانید!

  • ۹۴۴۵
تمام آن چیزی که باید از مارینت دوپنگ چنگ بدانید!
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

سلام میراکلس فن چطورین

خب مثل اینکه از مقاله ادرین خوشتون اومده بود با خودم گفتم بیام و یک مقاله در مورد مرینتم بنویسم

 

مرینت دوپن چنگ(Marinette Dupain-Cheng)شخصیت اصلی و کلیدی مجموعه Miraculous Ladybug هست که ما اون رو به اسم مستعار دختر کفشدوزکی(Ladybug)هم می شناسیم

ساخت:

در مورد ساخت شخصیت مرینت چیز مهم و زیادی نیست خب می دانیم که در سال 2012 به صورت انیمه ساخته شد ولی با قیافه ای متفاوت 

 

(اره دیگه تیپش خانواده ای تر شده, با خانواده راحت تر میشه دید)

بگذریم گفته میشه توماس استروک(ASTRUC Thomas)نویسنده و گرافیک کار این مجموعه در مورد طراحی این شخصیت ذکر کرده  است زمانی که تو خیابان دختری با طرح کفشدوزک روی لباسش را دیدم این ایده به ذهنم رسید, و جالبه بدونید دختری که استروک در خیابان دید شباهت زیادی به مرینت دارد

 

این هم خود توماس استروک که بله در فصل 3 قسمت 6 شرور می شود 

 

شخصیت:

مرینت شخصیت باهوش, شجاع و مهربانی دارد و برای کمک کردن به دیگران همیشه آماده است(همین باعث شد که استاد فو او را به عنوان نگهدارنده معجزه گر کفشدوزک انتخاب کند) همه ی این صفات خوب و عالی یک طرف خجالتی بودن و دست و پا چلفتی بودن او یک طرف(با فیلیکس که خیلی راحت صحبت میکرد اصلا خجالتی نبود واسه ادرین خجالتیه! نمیفهمم استروک چی با خودش فکر کرده فقط میخوان حس کنجاکاوی مارو برانگیخته کنن)

اسم:

مرینت دورگه است از سمت پدری فرانسوی و از سمت مادری چینی 

مرینت به معنی کسی که بر پا می خیزد(The one who rise)است

دوپن که فامیلی پدریشه به معنی نان(Bread)است

چنگ که فامیلی مادریشه به معنی کسی که میسازد((Makerاست

پس مرینت دوپن چنگ میشه کسی که بر پا میخیزد تا نان بپزد(The one who rise to make bread)چقدر برای اسم ها ابتکار به خرج دادن 

سن و قد:

قدش 162.56-152.4 سانتی متر است

سنش دقیقا 15-13 است

خانواده:

 

 

چند تا حقیقت در مورد مرینت:

1-مرینت عاشق طراحی مد هست و در این کار استعداد زیادی هم دارد  

2-مرینت عاشق همستراست 

3-مرینت آرزو دارد که با ادرین ازدواج کند و صاحب 3 فرزند شود که اسم هم براشون انتخاب کرده Hugo,Emma,Louia (3 تا به نظرم زیاده به دوتا بسنده نمی کنی خواهرم؟؟)

4-روی تاپ مرینت طرح رز صورتی است که نماد لطف,سپاس و شادی است, وقتی به کسی داده میشه به عنوان نشان تحسین دیده می شود 

5-صدا پیشه انگلیسی شخصیت مرینت Cristina Vee است که از آثار او می توان به:

Pokémon: Origins

Miraculous: Tales From Paris

Tekken: Blood Vengeance

Resident Evil: Vendetta اشاره کرد 

جالبه بدونید کریستینا یک آلبوم موسیقی هم به اسم Songs I Sing (When I'm Alone in My Car)دارد 

 

6-کفشدوزک نماد خوش شانسی,عشق واقعی و بی گناهی است اگر جایی چشمتون به کفشدوزک خورد بدونید اتفاقات خوب و مثبتی قرار است برای شما اتفاق بیفتاد

 

)تئوری)

علامت یین و یانگ(阴阳)نشانه هایش در مجموعه میراکلس خیلی به چشم میخورد 

 

مثل هدیه ای که تیکی به مرینت داد,جعبه معجزه گرها,رنگ تیشرت ادرین و تاپ مرینت که سیاه و سفید اند و یین و یانگ هم با سیاه و سفید نمایش داده می شود و... 

 

 

اینو میدونیم که یین و یانگ هیچ وقت بهم نمی رسند ولی مکمل یکدیگرهستند

این موضوع به ذهن آدم میاد  که شاید اخر داستان ما Adriantte شیپرها ضد حال بخوریم و ادرین و مرینت باهم ازدواج نکنند ولی همچنان به عنوان دو همکار ابر قهرمانی با یکدیگر کار کنند(خیلی دوست دارم این تئوری غلط از آب در بیاد )

 

کامنت و حمایت فراموش نشه 

امیدوارم که لذت برده باشید 


و راستی کانال تلگرامی مون تازه افتتاح شده با عضو شدن از ما حمایت کنید
 
@Miraculous_ladybug_ir

 

 

 

 

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • محیا اخلاقی

    مرینت را دوست دارم خیلی و برای من خیلی عزیز است من محیا هستم مرینت عزیزم بوس بوس بوس 

  • میشه میراکلس انیمه و 2014 رو هم بذارید رو سایت عالتون؟🤭☺️

  • امیدوارم غلط در بیاد.یا حداقل خواهر و برادر باشن.😂😂🐞🐾

  •  خدا کنه غلط دربیاد والا  خودکشی میکنیم

  • من مرینتم ممنون که طرفدارمین

  • سلام 

    میخواستم بدونم که این که نوشید توی فصل سه قسمت شش شرور شد واقعیت هست؟؟؟؟؟؟

  • میشه بیشتر در باره ی مرینت و ادرین و شخصیت دیگشون توضیح بدید من بیتا هستم 

    میشه قسمت های بعدی رو هم تولید کنید

    میشه دوبلشون کنید

    میخواستم بگم ترفتار مرینت دختر کفشدوزکی 

    ادرین و گربه ی سیاهم 

    عاشقشونم😍😍😍

    قسمت های بعد را لطفا تولید و دوبله کنید

    با سپاس👐👐

  • سلام لطفا جواب این کامنت را بدین خیلی نیازمه لطفا . 

    چجوری سایت ساختین  ؟

  • واقعا که من دوازده سالمه قدم ۱۵۶یه آدم اروپایی پونزده ساله قدش ۱۵۲باشه

  • تورو خدا بگو هرچی گفتی دروغ بود

    میشه کپی کنم قسمت به هم نرسیدنشون رو

    من یه آدرینتی هستم 

    درمورد میراکلس بیداری چیزی میدونی؟

    من چند شب پیش بخاطر میراکلس اویکینگ و اتفاق هایی که قراره بیفته بیدار شدم

    نترسید حداقل میراکلس اویکینگ قراره کشفهویت داشته باشه و لیدی باگ و کت نوار باهم میرقصن

    من نازنین هستم۱٠ساله

    دعا کنید مرینت و ادرین به هم برسن

    اون چیزایی که درباره میراکلس اویکینگ گفتم توسط خود توماس و جرمی زگ تأیید شده من یه خبرنگار میراکلسی هستم به وبلاگ من سر بزنید بای

     

  • معنی بین یانگ اشتباه گفتینولی توی فیلم قبل از شروع نشون میده که کت نوار میخواد دخترکفشدوزکی رو ببوسم ولی دخترکفشدوزکی میخوره اون طرف بعد تغییر شکل میدن مرینتم هی نگای ادرین می‌کنه و ادرینم ناراحته 

    ولی اگه کشف هویت بشه حتما به هم میرسن

     

  • ببخشید شما تو روبیکا هستید ؟(مرینت دیزاینر)لطفا بگید؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    نه نیستیم
  • خیلی عالی بود ممنون از سایت بزرگتون

    پاسخ:
    🌺🌺🌺
  • سلام اونوقت این قد ها به یه دختر اروپایی 13-15 ساله میخوره؟ من 11 سالمه قدم 170. اونوقت این قد هارو خود توماس استراک تایین کرده؟

  • پس اسم مرینت خواب چنگ می شه بر می خیزم بروم به خواب خداحافظ😴😴

  • اگه به هم نرسن که خیلی بد میشه 

  • مرینت دوپن چنگ

    عالی بود ممنون

    پاسخ:
    قربان شما
  • سلام انیمه اش رو که گفتید اسمش چیه؟

  • سلام معنی ینگ و یانگ رو اشتباه گفتید معنیش این هست که بدون هم نمیتونن زندگی کنم

  • مسشه لیک مقاله آدرین رو بدید؟

  • سلام عالی

    پاسخ:
    سلام قربونت
  • خیلی ممنونم از مطالب عالی تون / میشه اگه قسمت اول فصل چهار اومد اونو ضبط کنید و بذارید ؟   اپارات اینکارو می کنه ولی اگه دیر بجنبی پاک می کنش......  ولی اگه بذارید 100 درصد من احتمال می دم بازدیدتون خیلییی بالا بره

  • کیانا میرکزهی

    سلام بابت توضیحاتتون در مورد مرینت ممنونم منم شخصیت کارتونی مرینت رو دوست دارم ومشتاق هستم که فصل جدیدش ساخته بشه 🙂

  • چطور میسه ثبت نام کرد؟

  • ممنونم که اطلاعات درباره ی مرینت و اینجور چیزا گذاشتید 🙏🏻🙏🏻اطلاعاتمون بالا رفت درباره‌ی کارتون کفشدوزک 

     

  • بانوی کفشدوزکی

    ممنونم بابت مطلبتون 

    پاسخ:
    ♥️♥️♥️♥️🌹🌹🌹🦋🦋🦋
  • رد هود(همون ماهان افشارپور)

    دوبلور انگیلیسی مرنت توی چه نقشی ردورو دوبله مبکر در رزدنت اویل انتقام

    پاسخ:
    نمی‌دونم
  • رد هود(همون ماهان افشارپور)

    انشالاه غلط در میاد چون غلط در نیاد 

    مردم خودشو میکشن

  • رد هود(همون ماهان افشارپور)

    کدوم سخصیت رو توی رزدیدنت اویل انتقام 

    روصدا پیشگی میکنه

    پاسخ:
    دوبلر تیکی که اپکس لجند رو گویندگی می‌کنه فکر کنم همون باشه
  • اهان

    پس میشه لینک این مطلب رو بدید

    این درسته که هرم و تک چشم شیطان پرستی هست؟

  • ببخشید این نئوری درسته که علامت یین یانگ شیطان پرستی هست؟

    امیدوارم اینجوری نباشه

    پاسخ:
    نه بابا الکیه مقاله کاملش تو سایت هست
  • سلام 

    چند جا خوندم که تیکی برای تولد مرینت بهش هدیه داد این تو کدوم قسمت بود؟

  • آخر قسمت کت بلنک کت نوار میدونست لیدی باگ همون مرینته

  • عالی بود

  • اتفاقا به نظر من با اینکه آدرین پدرش تو کاره مده و با اینکه مرینت هم تو کاره مده ولی لباسشون همیشه یکیه تا دیروز برام عجیب بود ولی همین امروز یه ذره فکر کردم گفتم شاید بخاطر همین یین و یانگ که مدل لباسشون همیشه یه مدله 

    و بخاطر همین کارگردان یه ذره توی لباساشون خلاقیت بیشتری به خرج نمیده

    بعد من به یه چیز دیگه هم دقت کردم بیشتر مواقع که کت نوار گند می زنه لیدی باگ بهش سرکوفت میزنه (مثل قسمت ماجرا جویی در نیویورک و ...) ولی بیشتر مواقع که لیدی باگ گند می زنه کت نوار ازش حمایت می کنه مثل قسمت آخر فصل سه و .... 

    به نظر من این برعکسی اخلاقشون هم می تونه یین و یانگ باشه

  • به نظر من نظر این خانم درسته(زینب)

    ۱-چون دقت کنید کت نوار همه چیو تخریب می کنه ولی لیدی باگ وقتی وسیله ای که براش از افسون خوش شانسی اومده می ندازه بالا همه چی به حالات عادی بر می گرده و احتمالا این نشانه ی یین و یانگ که اگر دختر کفشدوزکی نباشه هم چی فقط تخریب میشه  و هیچی به حالت عادی بر نمی گرده. پس یعنی بدون هم نمی تونن کار کنن

    ۲- لباس مرینت و آدرین هم احتمالا به این معنیه که نمی توانند بدون هم زندگی کنند

    ۳-تازه این احتمال داره که این (بین و یانگ بودن قدرت) به این معنی باشه که گربه سیاه (آدرین) و دختر کفشدوزکی (مرینت) نمی تونند بدون هم زندگی کنند

    ۴-و آدرین مد امتحان می کنه ولی مرینت طراح مده پس اینجا احتمالا یین و یانگ چون مرینت آدرین و کامل میکنه

     

    نتیجه گیری: پس میشه نتیجه گرفت آدرین(گربه سیاه) بدون مرینت(دختر کفشدوزکی) کاری از دستش بر نمی یاد و بالعکس.

    این دو همدیگر رو کامل می کنند البته مرینت بیشتر

     

    به نظر من یا آدرینت یا لیدی نواری چون تو هر دوتا همدیگر رو کامل می کنند

    (تئوری)

  • قالب قشنگه:) 

    پاسخ:
    مرسی
  • kash galat bashehhhh

  • سلام ادمین جان

    ممنون به خاطر این پست خفنت

    فک کنم قدرت های لیدی باگ و کت نوار هم یین و یانگ باشه

    کت نوار تخریب میکنه و لیدی باگ خلق میکنه

    ولی فک نکنم توماس و جرمی اینقدر نامرد باشن که مرینت و آدرین رو بهم نرسونن :(

    راستی مو ها، کت، شلوار و همینطور که شماهم گفتی تیشرت هاشون نشانه ی یین و یانگو دارن

    برعکس سبز صورتیه (شلوار هاشون)

    برعکس سرمه ای یه رنگی تو مایه های موهای آدرنیه

    و تیشرت و کتشون که شما هم فرمودین

    خب این چیزی بود که من میدونستم :)

    بازم بسیااااااااااااااااااار ممنونم به خاطر بودنتون (؛

  • 👌👌👏👏

  • بهتر از این نمیشد

  • و یه چیز دیگه به نظر من تا فصل پنج و شش ازدواجی قرار نیست صورت بگیرد (فقط تئوری)

    چون برای ازدواج حداقل باید بیست به بالا سن داشته باشند از کجا معلوم شاید تا اون موقع کشف هویت بشه چون بالاخره کشف هویت میشه به دلیل اینکه نمی تونن میراکلس بدون پایان تموم کنند (تئوری)

    فقط امیدوارم اگر قرار باشه کشف هویت بشه قبل ازدواج و بیست سالگی بشه

  • ممنونم از مقالتون عالی بود.

    ولی من یه جای خونده بودم یین و یانگ بودن به این معنیه که مکمل هم هستند و بدون هم نمی توانند زندگی کنند(چون هر کدوم همدیگر رو کامل می کنند)

     

    باز هم ممنونم

     

    فقط اگر شد و تونستید لطفاً از بقیه کاراکتر ها هم مثل آلیا ، کلویی ، نینو و ... مقاله بنویسیید

    و یه سوال هم داشتم این که مرینت طراح مده و آدرین مد ها رو امتحان می کنه اینم یین و یانگ محسوب میشود؟؟

     

  • شاید تیکه ی دیگه ی یین و یانگ دست بلک باشه و رنگ سیه داشته باشه چون در جعبه جای موجزه گر های لیدی باگ و کت نوار دور تیکه ای یین ویانگ قرمز بود که جای موجزه گر لیدی باگ هست و تیکی هم به مرینت یک قرمز داد و دور تیکه ی یین ویانگ دوم که مال معجزه گر کت نوار هست سیاه هست با این هساب ممکنه بلک تیکه ی دیگه   داشته باشه و سیاه رنگ باشه و این دو رو اگر به هم بچسبانیم انگار یک شخص  با معجزه گر های لیدی باگ و کت نوار تبدیل بشه و ممگنه این دو تیکه هم با هم یک معجزه گر تشکیل بده

  • نمد؟😳

    ینگ یانگ ها به هم نمیرسن؟😳

    امیدوارم تعوری نادرست باشه😔

    وگرنه جرمی و توماس مرگشون به دست آدرینتی ها تقصیر خودشونه😡😂🤦‍♀️

    ولی اطلاعات جالبی بود ممنون