کد قفل کردن راست کليک

پنج انیمیشن برتر تاریخ سینما از نظر منتقدین :: نومیشن | دانستی انیمیشن
نومیشن | دانستی انیمیشن

نومیشن | دانستی انیمیشن

محفلی برای تمامی طرفداران و عاشقان انیمیشن

پنج انیمیشن برتر تاریخ سینما از نظر منتقدین

  • ۳۹۵
پنج انیمیشن برتر تاریخ سینما از نظر منتقدین
کلیک کن کلیک کن کلیک کن کلیک کن

در هر زمانی و مکانی انیمیشن طرفدار خاص خودش رو داره چون از لحاظ سنی متمایزه و میتونه همه جور طیفی رو درگیر کنه ، جدا از جایگاهی که انیمیشن بین مردم داره منتقدین می تونن نظرات سرنوشت ساز و تاثیر گذاری در سنجش یک اثر داشته باشن در این مقاله به پنج تا از بهترین انیمیشن ها در پیش منتقدین پرداختیم

نکته : معیار این مقاله نمرات سایت متاکریتیک می باشد.

شهر اشباح

 5- شهر اشباح | Spirited Away

انیمه شهر اشباح رو احتمالا خیلی از ماها در دوران کودکی مون تماشا ش کردیم ، انیمه ای که برنده جایزه اسکار و تا همین امسال پرفروش ترین اثر در تاریخ ژاپن در دوران اکران بوده ، منتقدین سبک خاص ش و همینطور لحظات فان قالب در روایت داستان رو تحسین کردن و برخی هم این انیمه رو شبیه به آلیس در سرزمین عجایب و جادوگر شهر از (OZ) دونستن.

فانتزیا

4- فانتزیا | fantasia

انیمیشن فانتزیا محصول سال 1940 میلادی که طبیعتا یکی از قدیمی ترین آثار دیزنی به شمار میره مربوط به یکی از ماجراجویی های میکی موس ه سعی در استفاده از جادو اون هم در ناشیانه ترین حالت ممکن داره. برخی از منتقدین این اثر شاهکار از دنیای هنر دونستن و داستان اون رو تحسین کردن.

راتانویی

3- راتاتویی | Ratatouille

انیمیشن راتاتویی یا موش سرآشپز تحسین شده ترین اثر برد بیرد خالق مجموعه شگفت انگیزان به شمار میره برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب در زمان خود شد و تحسین منتقدین رو هم در بر داشت

مجله نیویورک تایمز درباره این انیمیشن نوشت:

یک قطعه تقریباً بی عیب و نقص از هنر عامه پسند، و همچنین یکی از متقاعدکننده ترین پرتره های هنرمندی که تا کنون متعهد به فیلم بوده است. این نوعی لذت عمیق و انتقالی را فراهم می کند، در عین حال ساده و پیچیده، که فیلم ها در بهترین حالت همیشه وعده میدهند.

دامبو

2- دامبو | Dumbo

دامبو داستان فیلی که پرواز کرد ، انیمیشنی که کمتری کسی پیدا میشود که حداقل از داستان آن اطلاع نداشته باشد و اخیرا لایو اکشنی هم به کارگردانی تیم برتون از آن ساخته شده، منتقدین انیمیشن را مشابهی بی نظیر از داستان جوجه اردک زشت دانستن و در نهایت آن را اثری زیبا بر شمردن.

پینوکیو

1- پینوکیو | Pinocchio

انیمیشن پینوکیو یکی از معروف ترین داستان های اروپایی را بسیار معروف تر از قبل کرد ، انیمیشنی که برخی منتقدین اون رو شاهکارترین در طول تاریخ میدانند.

استیو دیلی از مجله رسانه انترتیمنت درباره این اثر نوشت:

در میان تمام داستان‌های در خطر انقراض دیزنی، از جمله سیندرلا و 101 سگ خالدار، تنها پینوکیو با چنین طنین بی‌نظیری ریسمان‌های قلب را می‌تراشد. چرا؟ یکی از دلایل این است که این فیلم به طور مداوم تسکین کمدی شایان ستایش (آیا تا به حال طرفدار دوست داشتنی تر از نگهبان جیمینی کریکت وجود داشته است؟) بر صحنه های بدخواهانه، ناامید کننده، و وحشت آشکار می پاشد.

نظر شما چیه؟ برامون کامنت کنید!

کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • منتقدان معمولاً نکاتی رو مورد توجه قرار می دهند که شاید برای ما خیلی مهم نباشه 

    من بشخصه از این لیست فقط راتاتویی رو دوست دارم

    پاسخ:
    منم راتاتویی رو خیلی دوست دارم